Cimatu returns home, ready to face probe on alleged corruption

FORMER Armed Forces of the Philippines chief of staff Roy Cimatu denied receiving millions
of pesos as “pabaon” (sendoff gift) upon his retirement from the military, even as he said he
is ready to face an investigation into the matter.

Cimatu made the denial in an interview as he arrived at the Ninoy Aquino International Airport
from the Middle East past 10 p.m. Tuesday night.

Cimatu, special envoy to the Middle East, was instructed to return to the country. He arrived
on an Emirates flight from Dubai.

Cimatu had been sent to Egypt to check on the situation of Filipinos there amid protests
against President Hosni Mubarak, but the mission was called off.

The report quoted Cimatu as saying he is ready to face an investigation on the matter to end
the controversy once and for all.

Last Thursday, former AFP fund manager retired Lt. Col. George Rabusa told a Senate
hearing Cimatu received a P80-million pabaon upon his retirement. (PIA)

Combat pay sa mga sundalo gidoble

SUGOD Enero sunod tuig, doble na ang madawat nga combat pay sa mga miyembro sa
Armed Forces of the Philippines (AFP).

Kini human gisakaan ni Presidente Benigno Aquino III ang madawat nga combat pay sa mga
sundalo gikan sa daang P240 matag buwan, madugangan kini og P260 o iksaktong P 500
na.

Gipahibalo kini ni P-Noy atol sa ika-75 ka tuig nga anibersaryo sa AFP didto sa Camp
Aguinaldo, Quezon City.

Matud pa ni P-Noy, ang dugang benepisyo apil sa pasalig sa iyang administrasyon nga
mapauswag ang kahimtang sa kinabuhi sa matag sundalo.

Sa maong okasyon, gipasidunggan usab sa AFP ang mga bayaning sundalo nga
gipangulohan ni Rear Admiral Alexander Pama tungod sa malampuson nga kampanya niini
kontra sa terorismo sa panahon sa iyang panilbihan isip Commander sa AFP- Wes-tern
Mindanao. (PIA-Bohol/ecb)

AFP to launch Oplan Bayanihan

The Armed Forces of the Philippines (AFP) has dubbed its new counter-insurgency campaign
plan as “Bayanihan” which is people-centered and focused more on the whole-nation
approach to finally end the decades-long communist insurgency problem in the country.

Armed Forces Chief of Staff Gen. Ricardo David said he is ready to submit to President
Benigno Aquino III the blueprints of the said strategy, dubbed as Oplan Bayanihan.

Armed Forces spokesman, Brig. Gen. Jose Mabanta Jr., said Sunday that Oplan Bayanihan
employs a two-pronged approach to solve the 40-year-old armed conflict, replacing Oplan
Bantay Laya which was launched in 2002 by the Arroyo administration.

“Just like in the past, its mission statement is winning the peace, which hinges on two very
important approaches—the ‘whole of nation’ approach in contrast to the former ‘whole of
government approach,’” he explained.

The date of formal launch of the said strategy was set concurrently with the celebration of
the Armed Force’s 75th founding anniversary on Tuesday, December 21, 2010 in Camp
Aguinaldo. (PIA)

PNP, AFP nagsugod nag mugna og elite unit

GIHISGUTAN na sa mga opisyal sa kapolisan ug militar ang pagmugna og elite force nga ipang-deploy sa panahon nga adunay kritikal nga sitwasyon sa mandu ni Presidente Aquino.
Ang maong task force mag-apil sa militar ug kapolisan.
Ang tigpamaba sa Philippine National Police (PNP) nga si Senior Superintendent Agrimero Cruz Jr. nagkanayon nga ang pagbansay-bansay sa kapolisan maglangkob sa pagrespeto sa tawhanong katungod ug pagpreserbar sa nahitabuan sa krimen.
Apan matud pa sa tigpamaba sa AFP nga si Brig. Gen. Jose Mabanta Jr. nga gakinahanglan og igong panahon ang pag-uban sa militar ug kapolisan ngadto sa usa ka unified force nga adunay espesyal nga kahimanan ug pagbansay-bansay. (PIA-Bohol)

Angue posibleng imbestigahan tungod sa ‘insubordination’

MATUD pa sa Armed Forces of the Philippines kon AFP niadtong Lunes nga si Rear Admiral Feliciano Angue posibleng mag-atubang og imbestigasyon tungod sa mga pahayag nga iyang gibuhian ngadto sa mga tigbalita mahitungod sa iyang pagka relieved isip commander sa National Capital Region Command.

Sa usa ka press conference niadtong Lunes, si Angue nipadayag sa iyang kabalaka og wala pag-uyon sa desisyon sa AFP nga sa iyang pagtan-aw, usa ka “demotion” tungod sa iyang assignment sa NCRCom nga three-star position, nga nagbutang kaniya nga eligible para promotion sa pagka vice admiral. Bisan pa niana, ang bag-o niya nga assignment usa lamang ka two-star position.

Mga usa ka oras human sa maong press conference, ang tigpamaba sa militar nga si Brig. Gen. Joze Mabanta Jr. ni ingon nga dili palabyon sa militar ang gihimong pahayag ni Angue ug pwedeng mag-atubang ang opisyal sa Navy og imbestigasyon sa iyang pagpadayag sa iyang mga reklamo ngadto sa publiko.

Matud pa ni Mabanta nga gipanglantawan sa militar ang gihimong mga pahayag ni Angue nga “bordering on insubordination” ug paglapas sa AFP Code of Ethics, Article 5, Section 4.3. paragraph 4.3.12 o Unethical Acts nga pagpadayag sa mga reklamo pinaagi sa tri-media, nga makaguba sa imahe sa AFP. (PIA-Bohol)